Analýza Vašich potřeb a požadavků
Nejprve klientovi na úvodní schůzce navrhneme plán fungování aplikace na základě specifických potřeb jeho firmy a případně doporučíme doplňující funkce či optimalizační prvky.
Aplikace tvarovaná do nejmenší křivky potřebám Vašeho podnikání dovede uspořit až stovky hodin lopotné dřiny ročně, měsíčně a v některých případech i týdně! Pokud administrativa Vaší firmy vyžaduje vykonávání repetetivních činností či zpracováváte, přehráváte nebo nahráváte určitá data, přijde Vám bombasticky vhod aplikace na míru, která vše lusknutím prstu automaticky vyřídí. Nadiktujte nám při konzultaci list rutiních úkonů a my je do aplikace zavedeme, aby činnosti zvládla sama od sebe a to do puntíku.
Největší přednost aplikace tkví v její dostupnosti odkudkoliv na světě, kde je k dispozici internetové připojení. Není proto zapotřebí cokoliv krkolomně a vlekle instalovat či aktualizovat – data z ní jsou dostupná okamžitě, vždy a všude. Veškeré změny jsou instantně viditelné všem uživatelům bez zbytečných prodlev.
V následující sekci poznáte, jak se aplikace na míru krok za krokem rodí. Pakliže se na cokoliv budete chtít doptat, rádi Vám vše dopodrobna vysvětlíme v rámci bezplatné konzultace.
Nejprve klientovi na úvodní schůzce navrhneme plán fungování aplikace na základě specifických potřeb jeho firmy a případně doporučíme doplňující funkce či optimalizační prvky.
Naprogramujeme moderní prostřední detailně kopírující požadovaný rámec požadavků a potřeb tak, abyste se při užívání softwaru od prvních minut cítili jako ryba ve vodě. Celý proces výroby s Vámi průběžně konzultujeme. Víte tak, co přesně ve finále obdržíte.
Vymodelujeme požadované funkce do nejmenšího detailu tak, aby Vám ušetřili stovky hodin nadbytečné práce. Celou řadu z nich lze totiž automatizovat a vzájemně propojit do celku šlapajícího jako vítězný cyklista na Tour de France.
Postaráme se o všechna data, která si za celou dosavadní dobu podnikání schraňujete – ať už je uchováváte v konkrétní databázi či Excelu. Veškeré potřebné údaje do poslední číslíčka zpracujeme a přehledně převedeme do Vaší připravované aplikace.
Po naprogramování funkčního prostředí softwaru a jeho naplnění daty nastává fáze testování. Projdeme všechny funkce a designové prvky, abychom si byli „na beton“ jisti tím, že všechna ozubená kolečka programu do sebe krásně zapadají.
Připravenou aplikaci či portál nasadíme na Vaši webovou stránku a připravíme ji na ostrý provoz. U softwaru od Nettex je navíc v případě potřeby možné dle libosti měnit různé vývojové verze dané aplikace, aby se dokázala hravě přizpůsobit dynamicky proměnlivému tržnímu prostředí.
Aplikace je maximálně flexibilní. Ani po nasazení do ostrého provozu v ní není problém provádět změny a rozšíření. Dobře víme, že v podnikatelské praxi se situace mění každým okamžikem, a proto běžně „za pochodu“ provádíme nutné úpravy. Portál či aplikaci lze tudíž dále libovolně rozšiřovat a doplňovat o nové funkce a prvky, jejichž nezbytnost se ukáže až během praxe.
Personalizované řešení Vám usnadní každodenní úkony a veškerá potřebná data sjednotí do jednoho celku v podobě aplikace, čímž si pohádkově usnadníte jak práci, tak vyhodnocování a plánování. Spravujte firemní majetek i personální otázky raz dva. Klienty, s nimiž Vás propojí rezervační či prodejní portál, přirozeně čeká přehledné uživatelské prostředí o mnoha funkcích pro maximální spokojenost. Pro všechna nashromážděná data během podnikání lze naprogramovat špičkové analytické nástroje, díky nimž pak je možné optimalizovat obchodní strategie a minimalizovat nutné náklady pro co nejvyšší čistý zisk. Proto ať už máte v cestě za podnikatelským štěstím jakékoliv požadavky, s aplikací od Nettex na míru Vám je do puntíku splníme. Do uživatelské rozhraní softwaru se navíc připojíte odkudkoliv na světě, pokud budete mít k dispozici internet.
Jsme tu pro Vás, ať už sháníte jednoduchou aplikaci nebo složitý systém. Nettex je dlouhodobý partner, o kterého se můžete bez starostí opřít.
Za jakoukoliv zpětnou vazbu jsme vždy vděční.
Naprostá spokojenost. Velmi pohotové reakce, velmi dobrá komunikace. Pružný přístup a vždy je na vše řešení. Doporučujeme. Kolková Biowa s.r.o.
Jednoznačně hodnotíme maximálním počtem hvězdiček. S panem Miláčkem dokonalá a vstřícná domluva a hlavně nemožné se stává možné, překážky se překonávají a výsledky se dostavují. Tento přístup jak k nám, jako k zákazníkovi, tak celkově k požadovanému je ten hlavní důvod, proč se obrátit právě na takové profíky. Nejen, že svému umu rozumí, hlavně jdou systematicky a postupně za cílem, to vše bez jakéhokoliv zaváhání, nebo věty, že něco nejde. Klobouk dolů, ať se daří a určitě se na vás s naším dalším požadavkem rádi znovu obrátíme. Účelně zde neuvedeme o jaký typ zakázky se jednalo, díky této realizaci se nám totiž podařilo zajistit to, co jen tak někdo nemá. Je to totiž složitější, když se ale chce, jde všechno. Proto rada pro další vaše potencionální zákazníky, spolupracujte s profesionály, kteří cestu vždy najdou. My ještě jednou děkujeme a ať se vám daří. Krásný den Petr Procházka
Od této společnosti máme firemní webové stránky www.viapower.cz a jsme velmi spokojení. Konkrétně Jindra Koš se stará o všechny naše standardní i nestandardní požadavky s velkou trpělivostí a zapáleností. Máme v jeho režii i administraci webu a postupně pracujeme i na dalších webových updatech. Určitě ráda doporučuji spolupráci s touto společností.
Dobrý den, velice děkuji za profesionální služby za dostupné ceny. Velká spokojenost.
Ať už máte na srdci jakýkoliv dotaz ohledně našich služeb, rádi Vám po vyplnění formuláře poskytneme konzultaci zdarma. Během dne obvykle odpovídáme do 3 hodin.